Tuesday 2 February 2010

Spin it

Min stora bakdel gör fortfarande ont efter sadeln jag satt på under gårdagens spinningpass och låren är stela men det var galet skön känsla som infann sig direkt efteråt. Jag är taggad inför mer. Och inför att kanske ändra min rollspelar-/rockdiet på mackor, nudlar, bacon, öl och cola till havregrynsgröt, frukt, pastasallader, kyckling, té och vatten.
Och lördagsgodis i form av Cherry Coke och naturgodis naturligtvis - för allas överlevnad. Jag vill inte råka slita av någon armen för att människan i fråga råkar hålla i en chokladkaka. Det är lite som mitt numer absurda kaffeberoende. Du vill inte möta mig i en mörk gränd när jag inte fått kaffe på ett dygn.
Imorgon: morgonspinning och kvällsyoga.
Jag hoppas på att det är en lite mindre Hutt som möter sommaren 2010.
Kanske till och med med beniga händer.
Alla mina tankar på sommar får mig att vilja sitta vid symaskinen och sy klänningar.
Shit.
Vill ha min maskin.

No comments:

Post a Comment