Monday 15 February 2010

Fix idé

Det börjar som något som någon bara nämner i förbigående. Men det fastnar och gror. Äter på hjärnan. Efter det börjar man tänka mer och mer på det tills paranoian växer sig gigantisk, ger dyspepsi och trasig hälsa. Man vill bara se en lösning. Förhoppningsvis har jag sett ljuset i tunneln.
Det var dagens åkomma.
Jag har lagat en kjol och ett par byxor. Skönt att få använda händerna till något kreativt. (Fan vad jag saknar min symaskin.)
Det var dagens kraftsamling.
Borde börja skriva på en skoluppgift lite ordentligt men insåg att jag inte kan sammanfatta och utvärdera böcker som jag inte fångat motivation till att läsa.
Det var dagens dilemma.

För övrigt har jag blivit helt besatt av Dominic Monaghan så även om Flash Forward är en helt galet bra serie så är det i slutändan ändå Dom jag vill se.
Det var dagens rekommendation.

No comments:

Post a Comment