Monday 8 February 2010

Nervöst

Imorgon kommer resultaten från Belfast-terminen att postas. Jag är vid det här laget så nervös att jag ger upp alla känsloryttringar angående det - att jag varit på spinning kan också göra att jag väljer bort nervositeten och satsar på ett ängsligt lugn.
CSN-pengarna har fortfarande inte kommit. Om jag har malar i plånboken? De frodas.

Imorgon blir det plugg med gänget. För övrigt så kan jag tala om att hade det varit det minsta lagligt hade jag nitat Gammelsmurfen för länge sen. Om jag ändå gör det tänker jag starkt hävda att han förtjänade det och att jag bara skyddade min stackars hjärna ifrån hans negativa influenser. Kolla Sokrates, han avrättades för att han "hade negativt inflytande på ungdomen". It's just as socially sanctioned as war is.

Jag måste hitta cyanid att ge honom, och fort ska det gå!

No comments:

Post a Comment