Friday 12 February 2010

Woosh

Precis så lät det när VISA-kortet gled genom kortläsare efter kortläsare efter kortläsare i butikerna i Kalmar igår. Jag vill inte veta vad jag spenderade. Men det blev en del.
Lunchen var fantastisk. Maten var god, sällskapet var en björn till karl. I liked every second.

Det är för övrigt helt acceptabelt att gå med vanliga Converse tygskor på vintern också. Har man bara strumpor på sig är det ändå inget problem. Så länge det inte blåser. Eller är snöstorm. Som det är just nu i Kalmar. Jag gick hem från en skolkamrat i det här vädret för över en timme sen. Det var kallt.
Jag har just fått tillbaka känseln i tårna.

Nu ska jag ha en kopp varm choklad till och förvånas över hur mycket kärleksstrunt det tillkommit på Voddler inför Alla Hjärtans Dag (blä för den kommersialismens låtsashögtid för övrigt).
Tycker att de kan ha fler kvalitetsfilmer som t ex Braindead, Meet the Feebles, Moonchild och Radioactive Cannibal Vikings from Hell.
Intressant idé.

Om en vecka ska jag pierca mig igen.
Ska. Vill.
...
Ska.

1 comment:

  1. Rymdnörden, du vet vem ;-)1 August 2012 at 20:06

    Åhhh, Braindead som Alla Hjärtans Dag-film. Ja, tack, gärna! :-)

    ReplyDelete