Thursday 28 January 2010

There's a first for everything

Jag har idag köpt gym-kort för första gången i mitt liv. Alltså har till och med jag kommit fram till att något måste ändra på sig och eftersom min kropp inte plötsligt kommer att se ut som Kim Kardashians så får jag se min lathet i vitögat för en gångs skull. Det tar 5 minuter att ta sig till gymmet till fots så nu har jag inte ens ursäkten att det är jobbigt att ta sig dit. Du vet, det är inte så att man önskar att man hade en bil så att man kunde köra till gymmet, svettas och sen köra hem. Fruktansvärt atletiskt det där måste jag erkänna. För man kan ju inte gå/cykla/kräla/åla sig (alternativt stappla efter en hård natt med diverse rusdrycker till hands) till gymmet som uppvärmning. Nej då, för att gå är ju så jobbigt men att gymma, det är en heeeeeelt annan sak.
Bah, eejits.

No comments:

Post a Comment