Sunday 24 January 2010

Salmon of Doubt

Läser Douglas Adams igen sen det ögonblick jag fick ner hela Salmon of Doubt från en onämnd nedladdningssida på detta underbara internet. Den gavs ut postumt med diverse förord av goda vänner till Adams - bl a Stephen Fry. Fantastiskt bra bok som ger många skratt. Nu saknas bara Meaning of Liff sen har jag alla böcker Adams gav ut. Ska skaffa mig Neil Gaiman's Adams-biografi också. Me wants.


När jag gick till sängs igår bestämde jag mig för att jag skulle ha en bra söndag och sluta tänka på alla genialiska människor som sorgligt nog aldrig fick ge allt de kunde. En trevlig söndag är precis vad jag har haft och har varit på betydligt mycket bättre humör idag än både fredag och lördag. Har haft på mig min Gryffindorhalsduk större delen av dagen för humörets skull och Fisken har varit här.
Plugge? Nae, semesta.

Gick till en ordentlig underklädesbutik idag också och kollade vilken bh-storlek jag egentligen borde ha. Jag blev chockad men glad. Väldigt chockad. Monster, I tell you. Men nödvändigt ibland. Nu kommer jag att ha ännu större problem med att hitta söta bh'ar.

No comments:

Post a Comment