Tuesday 19 January 2010

Klagosång

  • Akademiebokhandeln har slutat med studielitteratur - måste nu beställa från nätet. Det gör det plötsligt väldigt mycket svårare att stödja den lokala bokkedjan. Tack för den.
  • Mina skor är nya - fantastiskt snygga ankle boots men efter några timmar är blåsor ett faktum. Kängor idag ja.
  • Mitt hår är vant vid klorerat vatten - galet jobbigt att vänja tillbaka håret till vatten som inte torkar ut håret totalt.
  • Skolan har lagt ut fel kursplan på nätet - vad jag trodde skulle bli två kurser metodik blev en kurs metodik och en kurs jag faktiskt tror att jag kommer tycka om där jag kan använda tidigare material jag har (Patric hade gjort det bättre än Gammelsmurfen men när man inte får som man vill...). Allt ligger dock Hemma. Fuck.
  • Det snöade igår - men termometern visar inte mindre än +1 så vad är det ute? Jo, blött som fasen. När började de röja undan snön? Tidigt imorses.
  • Insomni - behöver jag säga mer?

No comments:

Post a Comment