Thursday 21 January 2010

Ångest

Jag vill inte gå till föreläsningen.
Vet inte hur länge sen det är som jag kände såhär senast men det måste ha varit förra hösten, innan vi hade Patric i nästan varje kurs. Min misstanke är att han har fått pengar till sin forskning och satsat på det istället för att föreläsa. Enligt mig ett misstag, men jag är inte helt opartisk i frågan. Gammelsmurfen började igår föreläsa Statsvetenskap C-studenter om begreppen "stat", "globalisering" och demokratins ursprung. Jag hoppas verkligen att ni förstår hur löjligt och meningslöst det är.
Jag blir så trött.

Sharon Osbourne, Captain Kirk, Mr. Spock, Bones och min nya Star Wars-tröja håller mig uppe från botten. De håller mig även borta från att gnaga av mig armen i ren frustration.

2 comments:

  1. hu, låter som ett riktigt sömnpiller. hurra för ekelunds! btw, åker antagligen ned på måndag istället, mami blev tvungen att jobba idag. moh, jag som vill kramas med er!

    ReplyDelete
  2. Naaw, ville också kramas! Bara släng iväg ett sms när det är dags. Jag+Marie skulle uppåt landet i mitten av nästa vecka, jag behöver hämta böcker hemma...
    Och ja!! Ekelunds kaffe rocks my socks.

    ReplyDelete