Saturday 2 January 2010

Störningsmoment

Saker jag stör mig på just nu:
  • Folk som inte riktigt ser skillnad på mitt liv och deras. Jag delar gärna med mig om någon frågar men jag skiter fullständigt om någon sen råkar tycka att jag gör fel beslut angående relationer, sex, min kropp osv. Jag tar inga moralkakor. Jag spottar på dem. De är beska. Jag delar inte ut relationsråd till någon som inte frågar efter dem, so don't you dare come judge me. Vill du inget veta - fråga inte.
  • Royal Mail och Posten. Sega små as som fortfarande inte gett mig den shit jag skickade i sista vevan i Belfast. Min Gryffindor-halsduk och 5 kg böcker bland annat. Det är lite sköna slantar i form av grejer som ligger på drift mellan Belfast och Bjättlunda.
  • Mitt betygsomdöme i Islamic Politics. Jag tyckte att uppsatsen var ok, men det tyckte tydligen inte hon. Nu har jag 2 ton press på mig inför nästa uppsats för att få ett godkänt som jag förtjänar. Mitt eget fel kanske eller kanske inte så farligt i slutändan, men det ger mycket kraft till mitt enorma bitterfitte-syndrom. Ursäkta ordvalet.
  • Kedjebrev, kedjesms, kedjemail... Credit me with some intelligence, jag ser det inte som någon komplimang att få ett av dina 15-20 sms/mail som du skickar för att du ska få möta din livs kärlek/veta vilka som är dina verkliga vänner/whatnot. Jag antar att jag är född till insensitive jerk och det kommer jag fortsätta att vara. Själv mäter jag vänskap i hur mycket jag litar på en person.

Good night and good luck.

No comments:

Post a Comment