Monday 11 January 2010

Precious

Precious sleep. Blev klar med IP-uppsatsen runt 6-snåret imorses och somnade ungefär en halvtimme senare medan jag lyssnade på Moo-Ma och Moo-Pa äta frukost. Vid 8 var jag uppe igen och sen dess har jag varit vaken. Jag hoppas verkligen att jag somnar ikväll. Nu återstår bara 1100 ord på CTJ-uppsatsen till på onsdag.

Precious stuff. Fick mitt sista paket från Belfast idag. Halsduk intakt. Mission accomplished.

Precious films. Kan varmt rekommendera "I Sell the Dead" med Dominic Monaghan (Lord of the Rings, Lost) och Ron Perlman (Hellboy, Cronos). Ännu en film i raden av skräck-komedier á la "Shaun of the Dead" men inte riktigt lika fulländad.

Riktigt snygg poster dessutom.

2 comments:

  1. hiii! oj hade missat att du fortf bodde i uhamn.. trodde du flyttade till kalmar förra veckan. appropå att du fått alla dina grejer hem nu, ifall du messar danne 0705589132 så kan han lämna ditt axelhölster hos din syster? bara han får lite koll på när hon jobbar så. stora kramar!

    ReplyDelete
  2. Nope, börjar i Kalmar igen på måndag så jag åker på lördag. Jag messar honom om att han kan lämna det här närsomhelst imorrn eller i brevlådan. Lugna puckar ute i vildmarken. JÄTTEKJAAM!!

    ReplyDelete