Sunday 31 January 2010

In the U.S. of A.

Jag vill spara ihop till en resa till Orlando, Florida, USA.
I Orlando ligger en av Universal Studio's temaparker som kommer att invigas nu våren 2010 - The Wizarding World är en nöjespark med Harry Potter-tema. Varför skulle jag inte vilja åka?
http://www.universalorlandoresort.com/harrypotter/
Dessutom, på plussidan, kan jag köpa en sån där riktigt galet äckligt turistig "I Orlando"-tröja när jag ändå är där.

Så i april åker jag till New York City (och köpa turistiga "I ♥ NYC"-tröjor) med sju av mina klasskamrater.
Vem hänger med till Orlando?

4 comments:

  1. babe, köp en "I love N.Y" tröja åt mig? :D
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Ska till orlando i början av april... bara att hänga på..

    ReplyDelete
  3. Ooooh, i början av april är jag i New York. Feck. Annars så... ^^

    ReplyDelete