Friday 16 October 2009

Fortfarande lika roligt

Kan inte sluta tänka på hur annorlunda torsdagens seminarier var jämfört vad jag trodde att de skulle vara. Medgett så var jag ganska inaktiv under båda seminarierna, vilket var helt frivilligt men jag har nog helt ändrat uppfattning om B. Milton-Edwards. Hon är faktiskt väldigt rolig. Bland annat så kallade hon en klasskamrat till mig för "cheeky sod" under seminariet. Jag kan inte komma ifrån det men hon har en helt fantastisk humor; den är vass och sarkastisk. Ja, hon skrämmer mig fortfarande till den grad att jag knappt kan andas men jag har svårt att tycka illa om henne. She might be mean but she is also fair. Inget fel i det.

För att övergå till ett totalt annat ämne så är jag hungrig. Jag längtar verkligen efter frukost och eftersom jag tycker att frukosten är det absolut bästa målet på dagen så har jag planerat den noga i förväg.
Imorgon blir det scrambled eggs, stekta tomater med basilika med toast och apelsinjuice. Så det så.

1 comment:

  1. Vad skönt att hon har lite skön humor iaf, nu slipper du ju sitta och lida! ;)

    ReplyDelete