Thursday 24 September 2009

Arthur's Day

Idag är det Arthur Guinness 250:nde födelsedag, so raise a pint to his memory, everyone.
Vi satt ett gäng på The Parlour och gjorde Pub Quiz dagen till ära, men det gick verkligen skitdåligt för laget "En Medvetslös Pensionär".

Har också varit på Forbidden Planet vid Victoria Square idag. Talk about Geek Heaven. Jag har aldrig sett en butik med så mycket serie-tidningar i hela mitt liv. Det var en sån dos nördighet att jag klarar mig ett bra tag framöver. Fantastiskt.
De andra i tjejgänget från Sverige var mer intresserade av Zara, Urban Outfitters, Pull and Bear, River Island och de där andra butikerna med jättedyra värdelösheter medan jag stormade lokalen hos Forbidden Planet. Tyvärr hittade jag inte vad jag sökte men det kanske jag gör på The Corium.
That fecking Gryffindor scarf is going to be mine!

3-4 oktober invaderar Emerald Garrison Ireland Belfast för "Invasion Belfast II" där de intar W5-hallen. Här är detaljerna: http://www.w5online.co.uk/site/default.asp?secid=home

P.S. Dorian Gray var underbar. Mycket hud. Mycket Ben Barnes. Fantastiska Ben Barnes. D.S.

No comments:

Post a Comment