Friday 30 April 2010

New York i bildlänkar

Ett tips är att trycka Ctrl+länk. Då kommer bilden upp i en annan flik istället för att man ska hoppa fram och tillbaka som en annan tok. Håll till godo:
Morgonen det begav sig mot New York.
Första morgonen på The Metro Diner, dit vi alltså återkom.
Första gången i New York's tunnelbana.
De fantastiska brudarna jag åkte med.
Men helvete, dricker jag bara Corona på bild?
Femtielfte gången på Starbucks, samma Starbucks där jag satt bredvid Mark Indelicato.
Jag tar ett ögonblick i The Biblical Garden.
Talande bild från flygbussen till Newark dagen vi skulle hem.
Tack Fia för de roande bilderna!

Men det finns annat tokigt också...
Måste länka till den här bilden från Julmarknaden i Belfast. Jag hade hittat friterat flott med varm flottig nutella på. Överlycklig.
En sista från en av de sista dagarna i Belfast då Hanna hälsade på.
Jag är nog inte riktigt som jag ska vara i skallen men det ordnar sig nog också en dag. Jag ska nog bli som folk jag också.

Men då var det roliga slut för den här gången, men man behöver bara vänta tills nästa avsnitt av The Life of Sofia the Hutt sänds. Samma kanal. Annan tid.

1 comment:

  1. Oh, det är mina bilder! hhihi.
    btw, vi måste byta snart så jag kan ge ut bilder på central park...en vital del av resan saknas hos mig.
    kram

    ReplyDelete