Friday 2 April 2010

Blytung

Det känns som att mitt huvud väger ungefär 50 kg just nu på grund av feber och allt slem som samlats där uppe.
Ja, jag är sjuk. Som en hund.
Jag sväljer taggtråd, det brinner bakom ögonen och trots att jag sovit närmare 12 timmar inatt så är jag fortfarande trött. Å andra sidan har jag sovit mellan 3-5 timmar de flesta nätterna föut. Det tar på krafterna.

Jag längtar till New York.


Funderar på vad jag ska göra när jag väl är där. Förutom studiebesöken hos bl a FN, NYPD och FDNY alltså. Första stoppet är ju i alla fall närmaste Starbucks. Going to be walking in Central Park for sure. The Empire State Building? Greenwich Village? Ellis Island and the Statue of Liberty? New Jersey? Who knows.

2 comments:

  1. Tror du kommer gilla New York.. Vet iaf att jag kommer åka tillbaka dit...

    ReplyDelete
  2. känner att dina planer är överens med mina....starbucks, central park, empire state building, frihetsgudinnan....I'm game!

    ReplyDelete