Saturday 3 April 2010

Ahem

...and as inevitable as the fucking tide, The Legend of the Seeker is recorded in New Zealand like all other fantasy related series and films are these days.
Det är Craig Parker som spelar ondingen i serien ifråga - det är alven Haldir från the Lord of the Rings för den som undrar (jävligt otippat måste jag erkänna) - och lille Craig Horner - som var med i Blue Water High innan - har äntligen vuxit upp och skaffat skägg!
Ursäkta, men jag håller på att skratta ihjäl mig här borta (jag börjar hosta tills jag inte har luft när jag skrattar och jag har redan hostat bort den lilla röst jag hade kvar i morses så jag är väl stum imorgon).
Men om man ser serien över det stora hela är jag grymt imponerad. Kostym, manus, rekvisita och skådespelare. Hot damn.

GLAD PÅSK.

No comments:

Post a Comment