Sunday 4 April 2010

Nedräkning

7 dagar kvar tills jag tar bussen till Stockholm och förhoppningsvis hinner gå på medeltidsmarknaden i Kungsträdgården.
8 dagar kvar tills flyget går raka spåret mot New York. En studieresa helt i statsvetenskapens tecken. Pfft! Eller hur...
20 dagar kvar till medeltidsmarknaden i Salvestaden. Jaha. Dags att leva upp till lite förväntningar här nu.
51 dagar kvar till Towel Day och jag bär stolt min handduk + att jag funderar på att åka till Norrköping och Pappagrappa för en Pan Galactic Gargle Blaster. Where’s Your Towel?
54 dagar kvar till Leksands Medeltidsmarknad - Sveriges mysigaste medeltida marknad. Som jag förmodligen inte hinner åka till.
60 dagar till opponeringen som kommer att avgöra om jag har en fil. kand. i statsvetenskap eller inte.
109 dagar kvar till Kungahälla Medeltidsdagar. I Kungälv. Som råkar vara Sveriges rektum när det regnar.
126 dagar kvar till Medeltidsveckan 2010. Boendet bokat och klart... Länge leve medeltiden!
Men varför måste tiden gå så fort?

No comments:

Post a Comment