Saturday 19 December 2009

We've all got luggage

Just nu utan att allt är nerpackat väger min stora väska 18,6 kg. Jag kanske kommer att gå över gränsen med 1-2 kg med andra ord. Sweet! Inte mycket att betala i övervikt alltså.
Mindre än 17 timmar kvar som invånare på Elms. Är åter igen bosatt i en resväska. Nostalgi.
Vi är ett par stycken som ska ut och äta lite gott ikväll. Tyvärr visar sig inte Belfast från sin bästa sida. Det är grått och småregnar. Hoppas att maten väger upp för det.
På måndag får jag reda på vad jag fick på CTJ-uppsatsen jag väntat på ett tag nu + IP-uppsatsen som jag lämnade in i måndags. Där ser man vilken lärare som prioriterar sina elever.
Har för övrigt fått ett stipendie på 5000 kr. Jag är lika chockad som alla andra. Jag hade inte väntat mig det. Det betyder att min NY-resa i april i stort sett är helt betald. Hurra!
Jag hoppas verkligen att snön inte kommer att hindra mig i min hemresa.

No comments:

Post a Comment