Wednesday 16 December 2009

AAARRRRGHHH!!

Ett gutturalt ljud av missnöje utblandat med lite frustration.
2400 ord skrivna. Minst 100 till men högst 600. 100 ord är ingenting och jag vet vad jag ska skriva härnäst. Jag är jättetrött på det här ämnet. Och imorgon ska det in. Jag är inte stressad, bara trött. Jag vill hem. Efter seminariet klockan 3pm imorgon är jag fri att göra lite som jag vill så då blir det julmarknad vid City Hall med mulled wine och öl. Fira lite. Whoopie.
3 dagar till sen är det söndag. Hemåt till föräldrar, Torlunda, djur, vänner men framförallt Syster och Ben and Jerry's.

Mat. Jag längtar efter julmat. Under tiden jag varit här har jag knappt rört kött av någon sort. Jag har vägrat vilket jag har beskrivit i ett annat inlägg. Inte ens kyckling smakar bra längre. Konfunderad.

(Klockan är 23:24 och jag har 2800 ord på uppsatsen. Det betyder att jag skrivit 1000 ord idag men jag kan inte få till avslutet... AAARRRRGHHH!!)

No comments:

Post a Comment