Monday 2 November 2009

A day of many

Dagen började med en uppvakning i min minimala dusch, välbehövligt.
Den fortsatte med lite planering av dagen vilket inkluderade packning av en viss ryggsäck med massor av skittunga böcker.
Sedan dammsugade jag, och shit, vilken skillnad det gjorde.
Sen skuttade (läs: "hasade") jag iväg.
Sen postade jag ett paket som jag hoppas kommer fram i ursprungligt skick med en del av mina nya filmer i. Jag postade det dock till mig själv så om man måste hämta ut det någonstans så kanske Moo-Ma kommer få problem...
Hursomhelst, efter det gick jag till biblioteket, skrev ut en massa texter och drog vidare till Starbucks. Surprise, surprise.
Läste där ett par timmar innan jag kollade upp öppet-tiderna på vaxningssalongen, Skullduggery och köpte fler kartonger att skicka iväg my shit hem till Sverige.
Sen flanerade jag iväg till Tesco. Fooooooooood.
Efter det gick jag hem, lagade mat och kollade på "Jihad For Love", en dokumentär om homosexualitet inom Islam. Intressant.
Och ungefär så ser mina dagar ut nu.
Vakna - duscha - frukost - plugg - mat - plugga - sova - vakna - osv osv osv.

No comments:

Post a Comment