Friday 27 November 2009

Vem släckte lyset?

Jag har haft en mycket underlig, nästan oroande, känsla hela dagen.
Det började igår kväll då jag var ganska duktig och säkert somnade så tidigt som strax innan midnatt vilket betyder att jag var rätt trött. Jag gick upp vid strax före 9 imorses, tog en promenad med avslut på Tesco där jag köpte kanel och frukt innan jag gick hem. Efter dusch+frukost tittade jag på nyheterna och skulle börja plugga på allvar när jag plötsligt blev extremt sömnig, så jag tänkte "yes, powernap it is" och la mig i sängen. Poff och jag somnade som en klubbad säl, vaknade en timme senare men kände mig fortfarande inte utvilad. Nu har jag läst till skolan i 2 timmar liggande i sängen och jag kan fortfarande inte hålla mig ifrån att låta ögonlocken glida igen ibland.
Jag är helt enkelt väldigt trött.

De har för övrigt en julgran i köket i huset precis mitt emot vårt hus.
Det ser jättemysigt ut.

No comments:

Post a Comment