Thursday 19 November 2009

Language crisis

"You live - you learn.
You love - you learn.
You cry - you learn.
You lose - you learn.
You bleed - you learn.
You scream - you learn."


Så idag har jag och Fia haft hand om seminarium och förvånadsvärt nog så överlevde vi... nog. Å andra sidan spenderade jag båda två timmarna med att skaka och vara blossande röd i ansiktet. Till slut när jag än en gång inte hittade orden så utbrast jag "I'm having a massive language crisis, help!".
Men jag andades under presentationen vilket gjorde att jag pratade långsammare än vad jag brukar. Tänk dig en 5 minuter lång presentation i ca 3 andetag. Thaaaat's me.

Dagens ärligaste skratt: http://morloth88.deviantart.com/art/Haircolour-144099895 och nej, det gör inget om ni inte fattar. Det är nördigt och insider så det förslår.

No comments:

Post a Comment