Wednesday 17 March 2010

Torra ögon

Jag vill skriva men jag vet inte vad. Jag är riktigt kluven.
Dessutom krånglar en av mina piercingar - så jävla ont. Men det ska väl lösa sig det också till slut precis som det har gjort förr. Synd bara att det är på ett sånt utsatt ställe.

En tanke: kan man självdiagnosticera sig själv som borderline? Känsloskiftningar som är helt uppåt väggarna; ilska, ångest, skratt, tårar om vart annat, och en närhetslängtan som resulterar i att jag får panik och hellre tar avstånd ifrån andra.
Det kan vara stressen, det kan vara så att jag alltid är såhär.
Jag vet inte.

2 comments:

  1. Jag känner precis likadant så du är inte ensam. Att komma iväg att träna och släppa hela kaoset i plugget är det bästa som händer på hela dagen, förutom när man får sova!

    ReplyDelete