Wednesday 23 February 2011

BOKREA!

Om det är någon som missat det så kan jag upprepa det igen: idag börjar bokrean. Och jag har redan börjat jaga.
Egentligen borde jag inte lägga upp en bild på mina bokfynd riktigt än eftersom nedan observerbar bild bara visar hälften av bytet. Resten kommer med posten i slutet av veckan eller början av nästa. Å andra sidan kan jag lägga upp en till bild då. Bara för att visa mitt rätta jag en stund.


Mina arbetskamrater tyckte att jag hade shoppat underliga titlar men vem kan säga nej till en titel som "Porr - en bästsäljande historia" eller "Från Platon till kriget mot terrorismen"? Jag tycker att det sammanfattar mig ganska bra tillsammans med "Sju sorters kakor".

1 comment:

  1. ÅH! Du hittade guldkorn! :O De hade inte varit kvar om jag kommit dit före dig. Haha.
    Vad har du beställt på nätet? Jag har inte shoppat färdig än heller liksom. ;)

    ReplyDelete