Thursday 24 February 2011

Books to come

Jag sitter och inväntar resterande av mina reafynd på bokrean.

Emeli André - "Gay! En världshistoria" (ett självklart val men jag upptäckte nyss att den saknas från företagets sida - är bäste herr Murphy med tillhörande lag på gång igen?)
Marie Birde - "Vintage: En stilguide till vintagemode" (för att jag fortfarande låtsas att jag kan skaffa mig en garderob som man faktiskt kan kombinera)
Britta Hammar - "Underkläder: En kulturhistoria" (för det är något speciellt med korsetter och kvinliga underkläder i allmänhet)
Gok Wan - "How To Look Good Naked" (har velat ha den sedan jag maratonkollade mig igenom alla How To Look Good Naked-säsongerna när jag var i Belfast)
Mia Skäringer - "Dyngkåt och hur helig som helst" (har fått den rekommenderad till mig från flera olika håll och jag kan offra 40 spänn på det)

-------------
Uppdatering 2011-03-02:
Hemmakomna! En helt underbar boksamling med enda nackdelen att jag seriöst måste, verkligen MÅSTE, skaffa fler bokhyllor...

1 comment:

  1. Rymdnörden, du vet vem ;-)6 April 2012 at 23:25

    Hur många meter böcker har du egentligen?

    ReplyDelete