Wednesday 5 May 2010

När saker ska undvikas...

...så ska de undvikas ordentligt.
I måndags gymmade jag, igår var det spinning, idag spinning, imorgon gymmet och på fredag får vi se vad som hittas på på Friskis för min del. Men om allt går som planerat på blir det något varje vardag terminen ut. Resultatet får vi titta närmare på då.
Som om det inte vore nog så letar jag sporadiskt under dagarna recept på pajer och omeletter. Mitt plötsliga intresse för matlagning är lite... oroväckande faktiskt. Igår gjorde jag pannkakor på kokosmjölken jag hade stående. Uppfinningsrikt. Gott som tusan. Nu måste jag köpa mer ägg.
Imörrn bliré kanske paj té meddá dårå.
Sist i inlägget, men inte minst, kan jag i alla fall nämna elefanten i rummet: Jag ville ge plugget lite tid idag efter fikan med gänget eftersom det negligerats under så lång tid. Idag lyckades jag ta mig in i C-uppsatsmappen på datorn innan jag mådde illa och tog ännu en paus. Starkt jobbat om jag får säga det själv.

No comments:

Post a Comment