Wednesday 19 May 2010

Behöver något

Eftersom jag är på ett uruselt humör så kan jag behöva något av följande saker:
  • En kall öl - det brukar funka i de flesta lägen oberoende av tidigare humör.
  • Gott sällskap - är jag i närheten av människor jag gillar så brukar jag oftast vara glad eller i alla fall lyckas låtsas jävligt väl.
  • Bra musik - brukar vid rätt volym påverka humöret till det bättre, go for it Spotify, intrigue me.
  • En lång promenad/gym-pass/spinningpass - sådär så att man när man kommer tillbaka har tvättat ur hjärnan lite och kan tänka på något positivt utan att automatiskt förvandla det till något negativt.

Kort sagt så behöver jag nog umgås.
Jag har för mycket tid över till att tänka när jag är ensam.

2 comments:

  1. en kall öl ikväll blir perfekt! (cider för mig då förstås). hoppas vi kan bjuda på trevligt sällskap och bra musik med!

    ReplyDelete
  2. Det vet jag att ni kan bjuda på, hate it when I'm down and alone. Vill ut så mycket att det gör ont i mig!

    ReplyDelete