Monday 21 June 2010

Böcker och bakslag

Har nu börjat jobba regelbundet. Första passet bredvid 16:00-21:15. Bra tid. Dock är första passet ALLTID jobbigt på ett nytt arbete (så när alla pass blir ditt första när minnet är kort hos gamlingarna du delar ut piller hos, ja då blir det lite extra kämpigt).
Blev misstagen för pojke idag. Det har jag inte blivit sen jag var 12 år gammal och fortfarande kunde dölja att jag hade bröst. Hur man kan missa en H-kupa fattar jag inte.
Passet imorgon blir 07:00-16:00. Mindre kul.
FYI så smög jag just omkring på AdLibris igen medan jag mumsade i mig brödet som jag bakade förra veckan och upptäckte hur sjukt mycket intressanta böcker det finns bara ett par musklick bort. Grymt lockande att bara viska "måste man verkligen äta på Medeltidsveckan?" för sig själv och köpa en 10-15 stycken nya inslag till de redan många bokhögarna runt rummet. Bland annat pockar Sebastian Horsley's biografi Dandy in the Underworld - An Unauthorised Autobiography på min uppmärksamhet.
Mycket.

No comments:

Post a Comment