Thursday 3 June 2010

Bättre

Det känns bättre nu - jag känner mig t o m ganska normal i huvudet nu istället för febern som gör att jag känner mig som om jag tagit X antal shots för mycket och blivit slagen i timtal av tre skinheads.
Efter den ganska lyckade metaforen så skulle jag egentligen vilja ta ännu en diskussion angående män och deras smått underliga tankegångar men jag tror att jag ska hålla mig borta från det eftersom jag inte har en aning om vem som faktiskt läser min blogg. Jag kan ju annars bli aningens uppeldad under mina monologer och uttrycka mig mindre diplomatiskt.
Sammanfattningsvis kan jag bara säga att män är underliga.

2 comments:

  1. Kvinnor är rätt så konstiga dom oxå... :)
    Men det är ju matematiskt bevisat att kvinnor = problem.. :)

    ReplyDelete
  2. I hear you sister...

    ReplyDelete