Wednesday 2 June 2010

Jävla tuttar

Var på Change idag men var nog inte riktigt så förbannad över den bristande kvalitén på deras utbud som jag trodde eftersom jag varken skrek eller svor åt butiksbiträdet utan glatt köpte tre nya bh'ar för en galen summa riksdaler. Dock upptäckte jag att emedan min bakdel blivit mindre och byxor är lättare att trä på denna kropp byggd av socker så har bysten tyckt om det där med att gå på gym 3-5 ggr/vecka och beslutat sig för att växa lite till.
När man har en stor byst (inget eget val kan tilläggas, jag valde INTE att ha giga-tuttarna från Helos) så tvingas man till att köpa stabila bh'ar för att spara på ryggen och jobba emot tyngdlagen. Då tycker jag att det minsta man kan kräva är att det inte går sönder efter 1-2 användningar. Min h-kupa kostar mig pengar jag inte har.
Jag vet inte om jag ska gilla det eller få ännu mer ångest över att dagarna då man kunde inhandla bh'ar på H&M och Lindex för 129 spänn styck är long gone.
Men ja, det var vad jag ville dela med mig idag.
Jo, det är nog lite ångest faktiskt.
Mitt VISA-kort svider.

Fikan med Marie var trevlig i alla fall.

2 comments: