Thursday 28 October 2010

"Aah, shit."

(Post in Swedish follows)
Uppsats, uppsats, uppsats... Den ofärdiga C-uppsatsen som är min nyckel till examen.
Det är vad som borde finnas i mitt huvud just nu men det känns som om det är 3 000 andra grejer som tar upp hjärnan istället.
Mest tatueringsidéer, pengar som skriker på att bli spenderade på en systemkamera, ny piercingslängtan, sjuka djur, kläder och ett smått bubblande hat mot illvilliga människor och min dator som fortfarande vägrar spela mina DVD'er.

1 comment:

  1. Baby, jag är precis likadan. Jag funderar på att byta upp mig till en bättre system. Jag googlar nya motiv. läser massa bloggar, tränar mycket. städar. fixar och ordnar och så blir det lite uppsats en stund, sen gör jag om de där 3000 sakerna, och så tar det 1000 år och så lite uppsats :P Man blir skogstokig på sig själv.

    Saknar dig btw
    G>ymmet är inte detsamma utan dig, inte spinningen heller, och jag saknar våra tisdagar med Magnus hårdrockspass!

    Love

    ReplyDelete