Thursday 2 September 2010

Kommande helg

Det är inte konstigt att man blir lite trött: mellan fredag 16:00 och söndag 21:15 kommer jag att jobba 27 timmar så jag hoppas för er allas skull att ni inte ringer och frågar vad jag gör. Just nu har jag dessutom en jäkla träningsvärk pga av min överdrivna entusiasm på gymmet igår morses (jag förnekar fortfarande å det grövsta att jag har lite ont i halsen, jag tar tag i det när jag har tid, alltså nästa månad). Inte nog med det så fick jag äntligen tummen ur röven och åkte till RFSL's ungdomscafé igår kväll och hade trevligt bland flator och discobögar.
Vad mer? Jo! Kommer ni ihåg Moo-Pa's brillor som jag hittade bortglömda i en skrivbordslåda?

De är numera inlämnade för reparation och justering till mitt enorma, hej jävlar, synfel. Kan ju tillägga att ett par bågar som ser ut precis som Moo-Pa's gamla kostar mellan 1400 och 4500 + glaskostnader hos optikerkedjorna. Tji fick de. Är man nörd så ska man se ut som en också. Roligast för tillfället är gymnördarna som så innerligt tror på att de inte är det minsta nördiga när de rabblar upp muskelgrupp efter muskelgrupp varje gång man nämner något om träning...

No comments:

Post a Comment