Wednesday 25 January 2012

The White Buffalo

I'm such a mess. Jag lyssnar om och om igen på den här låten och inser varje gång hur vacker den är. Inte nog med att sångaren har en röst som inte är av denna värld men texten...!(!!)

The White Buffalo - Black and Blue


Jag vet inte vad jag väntar på. Antar att jag är lika mycket hycklare som vanligt - säger att jag vill uppleva saker men stänger in mig på rummet. Isolation. Jag blir alltid likadan när jag kommer in i en ny miljö. Mitt beteende känns så desperat. Vem försöker jag imponera på? Inte är det mig själv i alla fall. Här försöker jag att förändra min självuppfattning för att må bättre och allt jag lyckas med är att se ner på mig själv ännu mer. Kan bero på att jag sover väldigt lite nu för tiden vilket gör att jag tänker mer, men kan också bero på andra saker...
Mer bra musik.

Maroon 5 - How


On a happier note: hittar hittills inget större fel på att plugga religion. Jag får dessutom vara kvar i Göteborg, denna underbara och vackra stad fylld till bredden med människor av varje variation. När solen lyser över Göteborg lyser den i mitt hjärta.

No comments:

Post a Comment