Sunday 16 October 2011

Livet med sidecut

Jag trivs oförskämt bra i min sidecut.
Eller vad är det egentligen? Om man nu ska vara sån så är jag ju rakad på båda sidor av huvudet och ska alltså kalla det en mohawk istället. Eller förlåt, Chelsea hawk, jag har ju trots allt lugg. Och "polisonger". Men då blir det också en lazy Chelsea hawk eftersom jag inte stylar upp den i kam. Ever. Komplicerad situation eller hur? Dun-dun-dun! Vardagsdramatiken som jag skapar i ordvalet för att jag är så enormt uttråkad.
Vad man än väljer att kalla det så är det awesome.

-------

Om man funderar på att skaffa sidecut är det nog ganska bra om man tänker efter riktigt ordentligt. Anledningen till att jag lät det växa ut förra gången jag hade samma frisyr var för att jag kände mig oerhört begränsad i mina frisyrval. Man får bli väldigt kreativ med det man har eller låta det växa ut - vilket tar tid. Lång tid.

No comments:

Post a Comment