Thursday 17 March 2011

Skooooor...!

Jag har varit äckligt sugen på att köpa nya skor den här veckan. Det är precis som när man är sugen på choklad. Fast med skor. Man kan inte mätta behovet med substitut. Nu har jag dessutom fått inte mindre än två stycken rabattkuponger på Scorett och tänker inte låta tillfället gå mig förbi, inte en chans. Köpa, köpa, köpa...
Kan också tillägga som en eftertanke att den nya Marabou Mango är riktigt god.

Inte för att låta dyster eller så men är det någon mer än jag som insett att vi är inne på vår femte vintermånad? Var det inte någon som sa något om klimatförändringar i samma mening som att vi kan räkna med flera grader varmare väder? Ursäkta mig, men snön som faller utanför mitt fönster motsäger det påståendet. Jo, just det, snö.
Jag ska stämma Al Gore - "An Inconvenient Truth" my ass...

No comments:

Post a Comment